کابینه فیس‌بوکی بالاخره تشکیل شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» در حالی‌که در روزهای گذشته بحث حضور اعضا و یا منتسبان به دولت در رسانه‌های اجتماعی مسدود شده مانند «فیس‌بوک»، موضوع داغ خبرگزاری‌ها بود، خبر رسیده صفحه کابینه دولت تدبیر و امید با 18عضو، کار خود را در فیس‌بوک آغاز کرده است.

بنابر این گزارش، این صفحه که به صورت یک فهرست (list) در شبکه اجتماعی فیس‌بوک فعالیت خود را آغاز کرده است، مطالب نوشته شده توسط اعضای هیأت دولت را جمع‌آوری و به صورت یکجا برای کاربران نمایش می‌دهد.

بدین ترتیب کاربران فیس‌بوک می‌توانند از طریق صفحه فیس‌بوکی دولت تدبیر و امید که تا لحظه تنظیم این خبر 3هزار و 314 دنبال کننده دارد، 18 عضو دیگر کابینه را که در فیس‌بوک نیز حضور دارند پیدا کنند و ازین طریق صفحات جعلی اعضای دولت نیز شناخته خواهد شد.

نکته جالب توجه در این فهرست، این است که ایجاد کننده یا ایجادکنندگان این صفحه فیس‌بوکی، نام «پایگاه اطلاع‌رسانی» بر آن نهاده و احتمالا قصد دارند ازین طریق اخبار مربوط به دولت را منتشر کنند؛ اما با توجه به ماهیت این صفحه، تمامی نوشته‌های اعضای صفحه از جمله خاطرات، اشعار، عکس‌ها و خبرها در این صفحه نمایش داده می‌شود.

facebook-Cabinet

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول