برگزاری چهارمین جلسه مجمع فعالین انقلابی فضای مجازی اهواز

به گزارش «وبلاگ نیوز»، چهارمین جلسه فعالان مجازی اهواز عصر روز جمعه 29 شهریور ساعت 18:00 در محل سالن جلسات بسیج اساتید اهواز با موضوع بررسی فنی و سازوکار شبکه های اجتماعی برگزار شد.

برنامه جلسه این هفته در خصوص بسترهای ارتباطی و همچنین کارکردهای شبکه های اجتماعی بود که با سخنرانی مهندس بیگ زاده استاد دانشگاه چمران با موضوع بررسی فنی و سازوکار شبکه های اجتماعی و آسیب شناسی برگزار شد.

حوزه فعالیت و تخصص محتوایی مجمع فعالین انقلابی فضای مجازی همچون موضوعات شهدا، جنگ نرم، سیاست، دین، وهابیت و غیره بود که در حوزه محتوا، عکس، کلیپ، شعر، متن، داستان و دیگر قالب ها قرار می گیرد.

موضوع سخنرانی همانند جلسه گذشته این نشست، بررسی شبکه های اجتماعی و حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه به ساختار وبلاگ و اختلاف آن با شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و گوگل پلاس پرداخته شد و به تفصیل سرویس های گوگل نیز معرفی شد که نحوه ایمن سازی در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی و همچنین درباره تبلیغ به منافع دین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بحث شد.

این‌طور که پیداست این جلسات توسط چند جوان فعال در حوزه فضای مجازی راه اندازی شده و هدف از برگزاری آن، «اتصال و حمایت از نیروهای نخبه و فعال عرصه جهاد فرهنگی» اعلام شده است.

علاقه‌مندان با ارسال پیام بدون متن به سامانه ۵۰۰۰۲۰۵۰۵۰۵۵۲۰ می توانند از جلسات و برنامه های مجمع فعالین انقلابی فضای مجازی اهواز اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/.

۳ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول