برگزاری ششمین جلسه «انجمن افسران سایبری خوزستان»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، ششمین جلسه «انجمن افسران سایبری خوزستان» با حضور وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی خوزستان تشکیل شد.

در این جلسه که محوریت آن موضوع جنگ نرم بود یک استاد دانشگاه با اشاره به شیوه های دشمنان انقلاب برای تقابل با آن و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی گفت: تقابل با انقلاب مسئله ای عادی بود. مانند مقابله هایی که با انقلاب اکتبر روسیه یا انقلاب فرانسه انجام گرفت اما تقابل با انقلاب اسلامی ایران یک تقابل خاص بود.در ابتدا تقویت گروهک های تجزیه طلب در سراسر ایران بود که با شکست رو برو شدند و بعد از آن دیدند که رهبر پیر انقلاب بازوانی جوان و قوی دارد و در صدد نابودی این بازوان که همان مبارزین و علمای بودن بر آمدند و دست به ترور ستون های نظام زدند. اما در جواب این حرکت امام فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدار تر میشوند و این نقشه دشمن نیز نقش بر آب شد بعد از این شکست با تقویت صدام حزب بعث را وارد جنگ نظامی با ایران نمود و هشت سال ایران با تمامی کمبود ها و تحریم ها در مقابل دشمنان مقاومت نمود و دشمنان را مجبور به قبول شکست نمود و بعد از صدور قطعنامه دشمن شیوه تهاجم خود را از سخت به نرم تغییر داد.

شهریاری افزود: در این سال های بعد از انقلاب هر دهه کشور درگیر فتنه هایی بود که فتنه سال 88 نقطه اوج این تقابل فرهنگی بود که در این جنگ مردم ایران در جوابی قاطع حماسه 9 دی را خلق کردند و مقام معظم رهبری در مقام فرماندهی کل قوا اعلام جنگ نمود. جنگ نرمی که خاستگاه آن فرهنگ جامعه است و افسران این جنگ دانشجویان و قشر علمی کشور هستند که باید در این جبهه مبارزه نماین . بعد از فتنه اقدام به تحریم نمودند و پرونده هسته ای را بهانه نمودند و آنقدر گستاخانه برخورد می کردند. اما نتیجه این تحریم ها خودکفایی ایران در بحث هسته ای شد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: با شکست گزینه های دشمن بحث مذاکره را مطرح نمود که حضرت اقا در جواب آن فرمودند که ما در شرایط شعب ابی طالب نیستیم ما در شرایط بدر خیبریم و نیازی به رابطه با امریکا نداریم.

در ادامه این جلسه، فعالان فضای مجازی خوزستان با ئر کردن فرم عضویت در 5حلقه هنر، قلم، ادب، نگاه و IT سازماندهی شدند؛ همچنین در این جلسه، وبلاگ افسران سایبری خوزستان برای اعلام جلسات و انعکاس برنامه های جلسات بعدی رونمایی شد .

 انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول