همایش «شمشیر داموکلس» برگزار شد

به گزارش «وبلاگ نیوز»، همایش آغاز به کار تیم‌های وبلاگ نویسی، به همت اتاق فکر شهید باقری و مجموعه فرهنگی شهید صیاد، با برگزاری همایش افتتاحیه «شمشیر داموکلس» در تالار فرشچیان اصفهان برگزار شد.

در این همایش ابتدا سرهنگ بخشی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) گفت: بسیجیان و نیروهای مخلص خدا باید در عرصه جنگ امروز، جنگ نرم دشمن، بتوانند شجاعانه ایستادگی کنند و این مهم با حضور در صحنه های مجازی و مباحثی همچون عملیات روانی حاصل خواهد گشت.

در این همایش حجت الاسلام قطبی نیز با بیان مطالبی پیرامون دغدغه های فرهنگی موجود او تاکید کرد: وقتی دشمن شمشیر خود را برای نابود کردن فرهنگ چندین و چند ساله این مرز و بوم تیز کرده نباید ساکت نشست و باید به سمت انواع صحنه های مبارزه با جنگ نرم دشمن شتافت.

در ادامه مراسم مهندس سهرابی در سخنرانی‌ای با عنوان «چسبندگی عاطفی وبلاگ نویسی» با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «جوان و دانشجو باید تحلیل داشته باشد حتی اگر غلط باشد»  گفت: جوانان امروز باید امروز در صحنه هایی همچون وبلاگ نویسی شرکت کنند و تحلیل های خود رو پیرامون موضوع های مختلف مطرح کنند.

در پایان مراسم نیز مستندی با موضوع سوریه ساخته سهیل کرمی پخش شد.

بنابر این گزارش، شمشیرداموکلس‏ (Damocles) به معنی خطری است که هر لحظه شاه را تهدید می کند و خوشی های شاه و حاکمان در هر آن با تهدید مرگبار روبرو است و در دکترین شمشیر داموکلس، وضعیت سوریه، مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان به شکلی است که از سه زاویه شمشیر داموکلس اطراف گردن رژیم صهیونیستی قرار داده شده است و حال با چنین گروگانی، پیمان آتلانتیک شمالی است که طرح حمله به سوریه را در برنامه خود دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول