اینمیشن‌های گیلکی فتا روی آنتن باران

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، سرهنگ ایرج محمدخاني، رییس پلیس فتا گیلان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در راستاي تامين امنيت هموطنان در فضاي مجازي و پيشگيري از وقوع جرائم نوظهور سايبري در حوزه هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و غيره ويدئوكاست هاي پليس فتا با موضوعات مختلف همچون عكس هاي خصوصي، كنترل ارتباطات اينترنتي فرزندان ، برداشت غير مجاز از حساب ها، سرقت فيلم ها و اطلاعات خصوصي از موبايل، كلاهبرداري از طريق فروش شارژ موبايل، كلاهبرداري از طريق پيامك بانك، سرقت اطلاعات شخصي و اخاذي، كلاهبرداري مالي اينترنتي با هدف فرهنگ سازي، آموزش و اطلاع رساني در هفته ناجا از شبكه باران پخش خواهد شد.

وی در ادامه با قدرداني از صدا و سيماي مركز گيلان سهم رسانه ملي را در امر پيشگيري از وقوع جرائم سايبري بسيار تاثير گذار ارزيابي و اظهارداشت: هرچه دامنه اطلاع رساني وسيع تر باشد اشراف مردم به چالش ها و آسيب هاي فضاي مجازي و پيشگيري از وقوع جرائم نوظهور سايبري در جامعه بيشتر و بيشتر می شود.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي گيلان در ادامه با بیان اینکه فضاي مجازي مهمترين، پيچيده ترين و كم هزينه ترين ابزار دشمن در حوزه جنگ نرم است، گفت:  شبكه هاي اجتماعي بويژه فيس بوك در صدر تهديدات اينترنتي كشور قلمداد می شود.

وی در ادامه خطاب به دانشجويان افزود: تحت تاثير جاذبه هاي كاذب و اغواكننده اين شبكه ها قرار نگرفته و با رعايت حد و مرزهاي اخلاقي از خط قرمزهاي اخلاقي موجود در فضاي مجازي عبور نكنید.

محمد خانی خانواده و جوانان را کانون تهاجمات دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و اظهارداشت: آگاه ‌سازی جوانان و خانواده ‌ها از آسیب ‌ها و پیروی از ارزش ‌های اسلامی از مهمترین راهکارهای مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی همچنین ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: پلیس با ایجاد بسترهای جلب  مشارکت مردم در تولید نظم و امنیت، افزایش احساس امنیت در جامعه و در میان مردم می‌ شود.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي گيلان تاکید کرد: همه باید با توجه به هشدارهای پلیس، عرصه را بر مجرمان و فرصت‌ طلبان تنگ کنند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول