اعلام نتایج «ابلاغ غدیر» به تعویق افتاد

به گزارش«وبلاگ نیوز» بنابر اطلاع دبیرخانه مسابقه «ابلاغ غدیر» به علت تمدید مهلت شرکت در مسابقه و افزایش غیر منتظره وبلاگ‌ها در هفته منتهی به عید غدیر خم و به اتمام نرسیدن داوری آثار، زمان اعلام نتایج به تعویق افتاد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: اهمیت و حساسیت موضوع داوری منصفانه، تعیین برندگان و همچنین لزوم حفظ حرمت دو ماه محرم و صفر از سوی دیگر، باعث شد تا هیئت مدیره جامعه مبلغین عید غدیر خم اعلام نتایج و اهداء جوائز برندگان را به بعد از ایام عزاداری حضرت اباعبدالله علیه السلام  موکول گرداند، و مناسب ترین روز برای این مهم را روز نهم ربیع، سالروز امامت امام زمان(عج) (عید غدیر ثانی) بداند.

بنابر اعلام دبیرخانه این مسابقه، تا تاریخ 29 ذی‌الحجه  تمام وبلاگ های شرکت کننده در مسابقه « ابلاغ غدیر» حداقل یک بار به طور کامل بررسی شده و در مرحله نهایی نیز بخش اول داوری ها به اتمام رسیده و امتیاز بندی اولیه صورت گرفته است، همچنین از شب اول محرم 1435ه.ق هیئت داوران بخش دوم داوری نهایی را آغاز نموده اند.

از بین 508 وبلاگ ثبت شده 278وبلاگ به مرحله نهایی رسیده اند و نهم ربیع الاول اعلام نتایج نهایی این مسابقه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول