جوانان آنقدرها هم از فیس‌بوک ناراضی نیستند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، لاتینوپست نوشت: شریل سندبرگ مدیر امور علمیاتی فیس بوک در این مورد گفته است که گزارش های رسانه ها در این زمینه اغراق شده است.

این ادعا که فیس بوک در میان افراد کم سن و سال دیگر چندان جذاب تلقی نمی شود از ماه می در میان افکار عمومی مطرح شده است. در آن زمان موسسه تحقیقاتی مشهور Pew گزارشی را منتشر کرد که بر مبنای آن توییتر در میان جوانان محبوبیت بیشتری در مقایسه با فیس بوک پیدا کرده بود.

چندی بعد نتایج بررسی دیگری منتشر شد که بر اساس آن نفوذ فیس بوک در میان جوانان به سرعت در حال کاهش است. بر اساس این تحقیق تنها 25 درصد از جوانان معتقدند که فیس بوک برترین شبکه اجتماعی است. این رقم در سال 2012 برابر با 65 درصد بود و این سقوط سریع باعث حیرت شد.

البته مدیران این فیس بوک نتایج این نظرسنجی ها را قبول ندارند و می گویند استفاده از فیس بوک در میان جوانان آمریکایی در مجموع ثابت مانده است ولی استفاده روزانه از فیس بوک در میان جوانان کاهش یافته است.

شریل سندبرگ معتقد است اکثر جوانان آمریکایی در فیس بوک حضور دارند و اکثر آنها تقریبا هر روز از این سایت استفاده می کنند. وی پذیرفته که فیس بوک بعد از 10 سال فعالیت با رقبای جدیدتر و جذاب تری مواجه شده است و در این رقابت تلاش دارد که جدیدترین و مفیدترین شبکه اجتماعی باشد و نه لزوما سرگرم کننده ترین شبکه اجتماعی.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول