توییتر شبیه به فیس‌بوک و گوگل پلاس می‌شود

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از عرش نيوز، mashable اعلام کرد، یکی از دلایلی که بسیاری کاربران توییتر را به دیگر شبکه‌هال اجتماعی ترجیح می‌دهند رابط کاربری ساده و خلوت آن است که برخلاف فیس‌بوک یا گوگل پلاس پر از تصاویر مختلف و شلوغی نیست. در تغییر بزرگ قبلی توییتر تصاویر که پیش از این به صورت لینک قرار می‌گرفتند به صورت پیش‌فرض در تایم‌لاین ظاهر شد و با وجود این‌که این ویژگی جدید در تنظیمات قابل تغییر بود بسیاری از کاربران توییتر از این اقدام ناراضی بودند.

اما به نظر می‌رسد تغییری که توییتر به تازگی به دنبال آن است بسیار بزرگ‌تر از تغییرات جزئی قبلی است. توییتر قصد دارد صفحه پروفایل کاربران را تغییر دهد به طوری که به سبک فیس‌‌بوک و گوگل پلاس یک تصویر پروفایل بزرگ در بالا و بر روی کاور عریض ۱۵۰۰ پیکسلی قرار گرفته و توییت‌ها نیز به صورت کاشی‌هایی کنار هم چیده شوند. تعداد Followerها، Followingها، توییت‌ها و سایر آمار نیز در زیر کاور نمایش داده خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که توییتر تغییرات را تنها در صفحه پروفایل اعمال خواهد کرد و یا تایم‌لاین را نیز تغییر می‌دهد اما قطعاً این تغییرات کاربران زیادی را ناامید خواهد کرد. همچنین این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که توییتر پیش از این نیز آزمایش‌های مشابهی را انجام داده و برخی از آن‌ها را به کل کنسل کرده است. به هر حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد استریم محتوای متن‌محورش را که باعث محبوبیت آن بین کاربران شده است به مرور زمان از بین ببرد!

آمار اخیر شبکه‌های اجتماعی نشان می‌داد که رشد کاربران توییتر نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است و شاید این شرکت می‌خواهد از این روش کاربران بیشتری را به سوی خود بکشاند.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول