تمدید «باران» تا انتهای فروردین

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، نخستین جشنواره سراسری دانشجویی ـ فرهنگی «باران» در محورهای «فکر کنید، بخورید، صرفه جویی کنی» (اشاره به آیه شریفه «بخورید و بیاشامید اما اسراف نکنید»)، «نقش من در حمایت از محیط زیست» و «آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان»  در بخش‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه و وبلاگ برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان فروردین ۹۳ تمدید شده و جوایز هر بخش شامل نفر اول:۱۰ میلیون ریال، نفر دوم: ۷ میلیون ریال، نفر سوم: ۵ میلیون ریال و نفر چهارم ۳ میلیون ریال خواهد بود.

دبیرخانه محیط زیست سازمان دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان می توانند از فرصت به دست آمده استفاده نمایند و در تعطیلات نوروز سوژه های ناب‌تری در رابطه با محیط زیست پیدا کنند و آثار خود را در بخش‌های مختلف برای دبیرخانه ارسال نمایند.

این دبیرخانه، برگزاری دو دوره همایش سراسری مسئولان گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی، طرح ملی بنشانیم درخت و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی محیط زیست را در کارنامه خود دارد.

دانشجویان علاقه‌مند می­توانند برای دریافت آگاهی‌های بیشتر از قوانین جشنواره و ارسال اثر خود به پایگاه اینترنتی «سازمان دانشجویان ایران- جهاد دانشگاهی» مراجعه کنند. لازم به ذکر است تمامی مراحل دریافت آثار تنها  از طریق  همین پایگاه  انجام می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول