10 برگزیده نهمین جشنواره «حکمت مطهر» مشخص شدند

به گزارش «وبلاگ نیوز» اختتامیه نهمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان به صورت مجازی برگزار شد و دبیرخانه طی اطلاعیه‌ای برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره را معرفی کرد.

نزدیک به 300 وبلاگ دانشجویی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از نظر فنی و محتوایی مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت وبلاگ‌های برتر معرفی شدند.

سعید سلطان آبادی از دانشگاه آزاد کنگاور، امیرنوری از دانشگاه آزاد آشتیان، احمد مرادی فرد از آزاد خرم آباد، جاویدان اسماعیل پور عالی زمینی  از دانشگاه علمی کاربردی نفرات اول تا چهارم بخش وبلاگ‌نویسی جشنواره شدند.

همچنین سید مرتضی رضوی از دانشگاه آزاد تبریز، مصطفی حسرتی از دانشگاه آزاد رشت، فرزانه شیخ از دانشگاه پیام نور میبد، ابوالفضل خوش طینت از دانشگاه آزاد تهران جنوب، مرتضی معین از دانشگاه آزاد خمین، مرتضی شکوری آرانی، از دانشگاه پیام نور آران و بیدگل، مهدی روحی – آ. ع از روزبهان، هادی آقا بیگی پور، از دانشگاه علمی کابردی، ابراهیم محمود زاده از دانشگاه آزاد ساری و سید امین منجگانی از دانشگاه نیشابور، نیز به عنوان وبلاگ‌‌نویس‌های شایسته تقدیر معرفی شدند.

وبلاگ‌نویسان برتر باید حداکثر تا 31 اردیبهشت- با مراجعه به صفحه شخصی خود مدارک مورد نیازشان را به سامانه ارسال کنند.

علاقمندان برای مشاهده اسامی برگزیدگان و اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی نهمین جشنواره حکمت مطهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول