شبکه های اجتماعی ابزاری برای افشای مدعیان دروغین آزادی اطلاعات

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از سیتنا، مهندس نصراله جهانگرد تاکید کرد: مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین سالهاست با آن رژیم جعلی در حال مبارزه هستند اما این روزها، رژیم نامشروع صهیونیستی، رمضان خونین غزه را در برابر چشمان و دیدگان مدعیان حقوق بشر رقم زده و اجازه انتشار آن را نیز نمی دهند.

معاون وزیر ارتباطات با بیان این مطلب که امروز باید از تمامی ابزارها برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی و مدعیان آزادی اطلاعات حامی آن، استفاده کرد، اظهار داشت: ابزارهایی نظیر شبکه های اجتماعی می تواند ابزاری مناسب برای اطلاع رسانی از شدت جنایات در حال وقوع و مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین باشد.

وی ادامه داد: همه اقشار فرهیخته، خصوصا جوانان کشورمان می توانند با حضور در شبکه های اجتماعی از تمام توان خود برای نشان دادن تصویر واقعی از رخدادهایی که هم اکنون در فلسطین اشغالی در حال وقوع است به جهانیان عرضه کنند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان این مطلب که همه ما می دانیم روز قدس فقط روز فلسطین نیست گفت:  مردم فلسطین سالهاست با اسرائیل در حال مبارزه هستند و روز قدس فرصت مناسبی است تا همه مسلمانان جهان با وحدت و اتحاد کامل و با مشت های گره کرده، حمایت خود را از مردم فلسطین خصوصا زنان و کودکان که قربانیان اصلی این جنایات بزرگ هستند،‌اعلام کنند.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی،‌ روز قدس  را روز مقابله مستضعفین علیه مستکبرین می دانستند و ما نیز به عنوان بخشی از جامعه اطلاعاتی ایران،‌ ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس، معتقدیم حمایت از مردم مظلوم فلسطین با هر ابزاری خصوصا ابزار های نوینی که به واسطه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اختیار قرار گرفته،‌یک وظیفه اخلاقی و شرعی محسوب می شود.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول