سلفی نگیرید؛ کارشناسان نگرانند!

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»،درحالی که روز گذشته، گرفتن عکس سلفی،‌موجب غرق شدن دو دختر جوان در دریاچه شورابیل شد، نتایج حاصل از مطالعه جدید نشان می دهد کسانی که نسبت به همسالان و هم جنسان خود تعداد بیشتری عکس سلفی روی اینترنت منتشر می کنند، بیشتر در معرض ابتلا به خودشیفتگی و اختلالات فکری روانی قرار می گیرند.

همچنین گفته شده است، مردانی که پیش از انتشار عکس سلفی خود چندین بار آن را ویرایش می کنند بیش از دیگران به خودشیفتگی و اختلالات اعتماد به نفس مبتلا می شوند و معمولا برای شناسایی اولویت های زندگی خود مشکل دارند.

«جس فاکس» مدیر این گروه تحقیقاتی در دانشگاه اوهایو گفت: «چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد افرادی که تعداد زیادی عکس سلفی منتشر می کنند و زمان زیادی را به ویرایش آنها اختصاص می دهند، دچار اختلالات خودشیفتگی شده باشند. البته باید توجه داشت که مطالعه جدید این مسئله را به صورت علمی تایید کرده است».

البته فاکس توضیح داده که انتشار تعداد زیادی عکس سلفی روی اینترنت لزوما به معنی ابتلا به اختلالات روانی و خودشیفتگی نیست. اما باید توجه داشت که این افراد بیش از دیگران در معرض این مشکلات قرار می گیرند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول