بیانیه خانه فعالان مجازی پیرامون توهین به پیامبر(ص)

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، خانه فعالان فضای مجازی پیرامون وقایع اخیر، و توهین به پیامبر توسط نشریه فرانسوی بیانیه‌ای صادر کرد؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم»

     سوره : الصف آیه : ۸

اقدام برخی روزنامه‌های فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) بار دیگر ذات ستیزه‌جوی آنان را در لوای آزادی بیان هویدا ساخت.

مع الاسف هر از چند گاهی شاهد تهاجم استکبار غرب در قالب توهین به ارزش ها و مقدسات اسلام هستیم . اهانت ها با ابزارهای گوناگونی چون کتاب، روزنامه و نشریات، فیلم، سخنرانی ، کاریکاتور و رسانه های دیجیتال انجام می گیرد و از طریق رسانه های استکباری وسیع و فراگیر در تهاجمی سازمان یافته و همه جانبه اقدام صورت می گیرد .

امروزه چنین اعمال وقیحانه‌ای علیه پیامبر اسلام صلوات الله علیه، در شرایطی که اسلام با حفظ حرمت سایر ادیان، مخصوصا مسیحیت خواستار حاکم شدن اصول اخلاقی بر بشریت است، غیرقابل تحمل است.

بی‌شک آزادی بیان تنها حربه و بهانه‌ای در دست دولتمردان غربی برای اشاعه فرهنگ منحط آنان است .

اکنون در این برهه زمانی ، از همه ی فعالین فضای مجازی می خواهیم با محکوم ساختن دو جریان خطرناک تروریسم و اهانت به مقدسات ملت‌ها نسبت به ارایه حقیقت نورانیت و شخصیت سراسر رحمت و مهر و عدالت و پاکی رسول بزرگ مهربانی محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله) و تعالیم پاک و مقدس قرآن کریم با هر روشی آشنا سازند .

ما فعالین فضای مجازی اقدام ننگین در رابطه با توهین به ساحت پاکترین آفریدۀ خدا و جلوۀ کامل وجود مقدس خدای متعال در جهان آفرینش، رسول خاتم محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله) را شدیداً محکوم می‌کنیم و نسبت به روشنگری از چهره ی خبیث مدعیان دروغگین و جرثومه های فساد و تباهی در فضای مجازی اقدام خواهیم کرد .

خانه فعالان مجازی

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول