فانوس، پیام‌رسان داخلی جدید برای موبایل

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، اغلب پیام‌رسانهای موبایلی که در دسترس کاربران قرار دارند از سرورهای خارجی بهره می‌برند و ازاین‌جهت پیام‌رسان فانوس که توسط سازمان فضای مجازی سراج راه‌اندازی شده است به دلیل استفاده از میزبانی‌های داخلی برای سرور، متفاوت از سایر اپلیکیشن های موبایلی و شبکه‌های اجتماعی است.

این نرم‌افزار موبایلی ویژه چت، قابلیت نصب در هر نوع گوشی موبایل دارای نرم‌افزار اندروید را دارد و کاربران می‌توانند با نصب این نرم‌افزار از طریق گوگل پلی و یا لینک مستقیم آن، پیام‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری خود را به‌صورت رایگان ارسال کنند.

این شبکه اجتماعی بومی‌توانایی ارسال پیام‌های متنی و همچنین فایل‌های صوتی و تصویری و فیلم را دارد و از ویژگی‌های آن می‌توان به طراحی کاربرپسند و همچنین حفظ حریم خصوصی کاربران اشاره کرد.

طراحی بومی و برچسب و استیکرهای های ایرانی-اسلامی و سرعت انتقال اطلاعات از دیگر خصوصیات این پیام‌رسان موبایلی است که طراحی، تولید و کد نویسی آن به‌صورت ۱۰۰ درصد داخلی توسط متخصصان کشورمان انجام‌شده است.

به‌زودی این نرم‌افزار در بازارچه‌های اندروید نیز عرضه می‌شود و هم‌اکنون امکان دانلود نرم‌افزار موبایلی پیام‌رسان فانوس از اینجا فراهم است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول