هفته پایانی مرداد، معرفی برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی

به گزارش «وبلاگ نیوز» علی اکبر صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به نتایج برگزاری جلسات شورای سیاست‌گذاری جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات در تبریز اظهار داشت: هیأت داوران و کمیته‌های مختلف برگزاری جشنواره کار خود را از ماه‌ها قبل آغاز کرده‌اند و کار نظارت و پایش وبلاگ‌ها ادامه دارد.

وی با بیان این‌که همزمان با هفته پایانی مرداد ماه برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات در تبریز معرفی و تجلیل خواهند شد، تصریح کرد: طبق نظر شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار تمدید شده و وبلاگ‌نویسان سراسر کشور می توانند از فرصت معنوی ماه نزول قرآن در جهت غنابخشی به تارنمای خود اقدام کنند.

صفی‌پور با اشاره به این‌که استقبال جوانان وبلاگ نویس از سومین دوره جشنواره وبلاگ نویسی آیات همزمان با ماه مبارک رمضان افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف جشنواره افزایش ضریب نفوذ محتوایی قرآن در بستر اینترنت هستند که این هدف با طرح موضوعات پیشنهادی برای شرکت کنندگان پیگیری می شود.

وی با اشاره به این‌که نام نویسی برای شرکت در این جشنواره به صورت الکترونیکی از طریق سایت سومین مسابقه وبلاگ نویسی قرآنی است، گفت: ترویج آموزه های قرآنی در فضای سایبری، گسترش اندیشه و سبک زندگی قرآنی در جامعه با بهره مندی از ابزار هنر و فضای مجازی از دیگر اهداف جشنواره به شمار می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به میزان جوایز این جشنواره نیز گفت: نفرات اول در بخش(تبلیغی – علمی، پژوهشی -آموزش – اطلاع‌رسانی – وبلاگ‌های هنری و ویژه) ۱۴ میلیون ریال، نفرات دوم ۱۲ میلیون ریال، نفرات سوم ۱۰ میلیون ریال و همچنین نفرات چهارم تا ششم به ترتیب هفت، پنج و سه میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

صفی‌پور با یادآوری این‌که داوری جشنواره سه مرحله‌ای خواهد بود که مرحله نخست داوری انتخاب آثار، مرحله بعدی داوری میانی و در انتها داوری نهایی خواهد بود، گفت: تنوع موضوعات پیشنهادی برای وبلاگ‌نویسان موجب استقبال مطلوب فعالان فضای سایبری شده است.

گفتنی است، سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآن با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مؤسسه قرآن و عترت اسراء فاطمی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، استانداری آذربایجان شرقی و معاونت قرآن و عترت برگزار می شود..

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول