ایجاد زیرساخت اختصاصی آموزش مجازی در مدارس سما بندرعباس

مجازیستاحسان محمدی نژاد، رئیس مراکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس در نشست با مدیران مدارس سما بندرعباس:

  • وزارت آموزش و پرورش با توجه به خطراتی که سلامت دانش آموزان را تهدید می کرد تصمیم به برگزاری کلاس‌های درس به صورت بر خط گرفت و پس از کش و قوس های فراوان پیام رسان شاد را برای نیل به این هدف به جامعه آموزشی معرفی کرد.
  • ارزیابی ما اینست که متاسفانه این پیام رسان در انجام ماموریتی که برای آن طراحی شده بود چندان موفق نبود و کاستی های فراوانی داشت به همین جهت ما در مراکز سما بندرعباس برای حفظ کیفیت آموزشی و ارتقا سطح تعامل معلم و دانش آموز در قالب آموزش آنلاین تصمیم به ایجاد زیرساخت های لازم گرفتیم.
  • در مرحله اول امکانات سخت افزاری و شبکه اینترنت مدارس ارتقا یافت و در فاز دوم، نرم افزاری که بتواند با کاهش پیچیدگی های فنی فرآیند آموزش را تسهیل و کیفیت آموزش ها را تضمین کند به عنوان پلتفرم کلاس های مجازی سما در نظر گرفته شد.
  • عنصری که نباید از آن غفلت کرد معلم است چرا که بدون حضور معلمان مجرب و آموزش دیده کار آموزش مجازی هم برای دانش آموزان و هم برای خانواده ها پیچیده و مشکل خواهد شد. به همین منظور کار آموزش تمامی معلمان شاغل در سما برای تولید محتوای با کیفیت و مطابق سرفصل های درسی آغاز شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
  • مشاوره و فعالیتهای مبتنی بر خلاقیت در کنار سرفصل های درسی رسمی در فضای مجازی اهمیت زیادی دارد و امیدواریم سال تحصیلی آینده سالی پر از موفقیت و سلامتی برای فرزندان عزیز مان در سراسر کشور باشد.

/ایسکانیوز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول