گپ، آماده call out

مجازیست– مهدی انجیدنی، مدیرعامل گپ:
  • با این زیرساخت جدید خود را برای ارائه سرویس تماس صوتی با اپراتورهای همراه (call out) آماده کردیم تا به محض اینکه رگولاتوری تاییدیه برقراری این نوع تماس را ابلاغ کرد، این سرویس را بلافاصله به کاربران خود عرضه کنیم.
  • این پیام‌رسان همچنین در نسخه‌ جدید خود امکان برقراری تماس صوتی و تصویری بین همه پلتفرم‌هایی که گپ در آنها نصب است، را فراهم کرده است. به این صورت کاربران می‌توانند از گپ روی موبایل به گپ روی ویندوز تماس برقرار کنند.
  • در نسخه‌های اخیر گپ علاوه بر امکانات پایه که به صورت مستمر به گپ اضافه می‌کنیم مانند استیکرها و ایموجی‌های متحرک، تغییر بنیادی هم در گپ ایجاد کردیم. این تغییر شامل افزودن تماس صوتی با رمزنگاری end to end بود. پیش از آن تماس تصویری با رمزنگاری end to end را ارائه داده بودیم و در این به‌روزرسانی جدید به صورت کامل زیرساخت یکپارچه رمزنگاری هم برای تماس صوتی و هم تماس تصویری به کار افتاد. با این به روزرسانی که روی زیرساخت اعمال شد، هم سرعت برقراری تماس و هم کیفیت و پایداری تماس افزایش یافته است.
  • در چند روزی که این زیرساخت را راه‌اندازی کردیم کاربران بسیار راضی هستند و واکنش منفی دریافت نکردیم. حتی برخی کاربران پایداری تماس چند ساعته گپ را با واتس‌اپ و اسکایپ مقایسه کردند. تماس‌ها در واتس‌آپ و اسکایپ چند بار قطع شد در حالیکه کاربران در گپ بدون قطع به تماس خود ادامه دادند.
  • یکی دیگر از قابلیت‌هایی که برای اولین بار در ایران راه‌اندازی شد و در دنیا کمتر پیام‌رسانی چنین قابلیتی را دارد؛ بحث برقراری تماس صوتی و تصویری بین همه پلتفرم‌هایی است که گپ در آنها نصب است. به عنوان مثال کاربران می‌توانند از گپ روی موبایل به گپ روی ویندوز تماس برقرار کنند.

/ایستنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول