فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای تداوم تحصیل علم و دانش

مجازیست-دکتر محمدرضا رضانیا، سخنگوی شورای سلامت کیش:

  • ویروس کرونا باعث شد سبک جدیدی از زندگی به وجود بیاید، گفت: همزیستی با ویروس کرونا سبک زندگی عادی افراد جامعه را تغییر داده و مردم ناچارند برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با یکدیگر در ارتباط باشند.
  • یکی از مهمترین راه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در مکان های عمومی و شلوغ، استفاده نکردن از وسایل نقلیه عمومی و کاهش رفت و آمد های غیر ضروری است.
  • با این توصیف موثرترین راه پیشگیری،ارائه آموزش ها به صورت مجازی است که در حال حاضر، یکی از بهترین و شاید تنها ترین راه حل برای مراکز آموزشی است تا با استفاده از آن بدون نگرانی به ارائه آموزش های خود بپردازند.
  • با آموزش مجازی دیگر نیاز نیست که دانش آموزان، هنروران و کادر آموزشی برای رفتن به مراکز آموزشی از منزل خارج شوند، از وسایل نقلیه عمومی استفده کنند و در مکان های شلوغ و عمومی حضور داشته باشند.
  • با آموزش مجازی فراگیران و کادر آموزشی به راحتی می توانند در یک مکان بهداشتی و امن حضور داشته باشند و با آرامش خیال در مسیر آموزش و یادگیری گام بردارند.
  • در حال حاضر و با توجه به وضعیت قرمز جزیره کیش ،مراکز آموزشی با راه اندازی سامانه آموزش مجازی می­توانند بدون تعطیلی آموزش های خود را برگزار کنند و به مقابله با کرونا بروند که خوشبختانه در کیش اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته ‌و پیشنهاد ما هم به مردم شرکت در این کلاس های آموزشی از راه دور و استفاده از مزایای این روشهای آموزشی جهت مقابله با شرایط کنونی و بهره وری لازم از امکانات آموزشی است.
  • مطمئنا این آموزش ها به عنوان اولین تجربه خالی از مشکلاتی نیست و نیازمند برنامه ریزی های منسجم تری برای رسیدن به کیفیت برنامه های آموزشی و رفع مشکلات احتمالی است، اما آنچه که ارزشمند است، استمرار و تداوم آموزش در شرایط کنونی جامعه و قطع زنجیره انتقال و در نهایت شکست کرونا به حول و قوه الهی و همیاری و همکاری مردم عزیز است.

/خبرگزاری صداوسیما/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول