درآمدی بر محتوای کاربرپدید

این گزارش به بررسی وضعیت محتوای کاربر-پدید (UGC) در کشورهای مختلف پرداخته و ارتباط موجود میان گسترش پهنای باند و گسترش UGC و سرویس هایی که بر بستر OTT فعالیت می کنند را، به همراه ارائه­ ی توضیحی در مورد چیستی OTT ها، نشان می ­دهد.

» ادامه مطلب

یافته‌های کلیدی از صنعت بازی‌های دیجیتال اروپا در سال ۲۰۱۹

فدراسیون نرم‌افزارهای تعاملی اروپا (Interactive Software Federation of Europe-ISFE) به عنوان یک فدراسیون مستقل صنفی، هر ساله مختصات بازار و صنعت بازی‌های دیجیتال اروپا را در قالب گزارش‌های آماری منتشر می‌کند. ISFE از تمام شرکت‌های بازی‌ساز اروپا، انجمن‌های ملی صنایع بازی‌های دیجیتال در اروپا و شرکت‌هایی که به نوعی با آن‌ها در ارتباط هستند و برای ارتقاء آن می‌کوشند تشکیل شده و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. آخرین گزارش این انجمن در مورد وضعیت صنعت بازی‌های دیجیتال در اروپا در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و به روندها و داده‌های سال ۲۰۱۹ می‌پردازد.

» ادامه مطلب

نهادهای موازی در امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات باید ساماندهی شوند

«به‌تازگی حبیب رستمی، دبیر انجمن رمز ایران تاکید کرد که برای حفظ امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) لازم است یک رگولاتوری و تنظیم کننده نهایی و مستقل راه‌اندازی شود، چرا که هم اکنون به این موضوع در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخته نمی‌شود.» از آنجایی که بحث رگولاتوری و قانونگذاری در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات یکی از مهم‌ترین مباحث است، در همین راستا روزنامه ایران به سراغ فعالان حوزه امنیت رفت و نظر آنها را درباره ضرورت وجود رگولاتوری مستقل در حوزه امنیت جویا شد.

» ادامه مطلب
1 2 3 4 5 6 41
جایزه همراه اول