برگزاری دومین رویداد گیم‌جم دانشگاه فردوسی مشهد

مجازیستشرکت کنندگان در این رویداد قرار است بازی‌های رایانه‌ای (Game) بسازند و در پایان داوران درباره این بازی‌ها نظر می‌دهند و به سه تیم یا سه نفر برتر جوایزی نقدی اهدا خواهد شد.

رویداد گیم‌جم ۱۰ و ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد و هر شخص با هر سنی و از هر جایی می‌تواند در این رویداد به رایگان شرکت کند. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت فردی یا تیمی (بدون محدودیت تعداد افراد) بر روی بازی‌شان کار کنند.

موضوع گیم‌جم ساعت ۲۳ روز ۹ مهر در کانال انجمن به نشانه @fum_game و سایت fumgamejam.ir اعلام می‌شود و شرکت کنندگان لازم است با هر فرمت اجرایی، نسبت به تهیه خروجی برای بازی طراحی شده توسط خود، اقدام کنند. البته فایل تهیه شده باید بر روی ویندوز و یا مرورگرها قابلیت اجرا را داشته باشد.

عمده کدهای این بازی‌ها باید طی برگزاری رویداد گیم جم نوشته بشوند اما استفاده از تمام Assetهای پیش‌ساخته آرت، صدا و کدهای متداول مجاز است به شرطی که تیم‌ها و افراد لایسنس آن را داشته باشند یا رایگان باشند یا خودشان آن را ساخته باشند. اما نکته قابل ذکر این است که استفاده از آرت، موسیقی یا هر چیزی که خود طراحان بازی، ساخته باشند، تاثیر بیشتری در امتیاز مثبت ارزیابی‌ها خواهد داشت.

تیم برگزاری ۱۰ بازی شاخص را گلچین خواهد کرد، سپس داوران آن‌ها را بازی می‌کنند و براساس معیارهای سنجش، سه بازی برتر را در تاریخ ۲۷ مهر اعلام خواهند کرد.

معیارهای سنجش بازی‌ها عبارتند از: خلاقیت، نزدیک بودن به موضوع گیم‌جم، طراحی و دیزاین بازی، آرت و طراحی گرافیکی، موسیقی و صداگذاری.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال انجمن علمی دانشجویی بازی‌هایی رایانه‌ای دانشگاه فردوسی شهد به آدرس @fum_game یا سایت fumgamejam.ir مراجعه کنند.

/روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول