امکان واکنش به توییت با اموجی به توییتر اضافه خواهد شد

مجازیستتوییتر برای تعداد کمی از کاربران، نظرسنجی‌هایی را ارسال کرده که در آن‌ها کاربران به سوالاتی درباره اموجی‌های مورد علاقه‌شان در واکنش به توییت‌ها و نظر آن‌ها درباره استفاده شدن از قابلیت دیسلایک سوالاتی پرسیده شده است.

در این نظرسنجی، توییتر سیستم احتمالی خود برای واکنس به توییت با اموجی را به نمایش گذاشته و نظر کاربران درباره اموجی‌های مورد علاقه‌شان برای استفاده در توییتر را پرسیده بود. در عکس‌العمل‌هایی که به نمایش گذاشته شدند ری‌اکشن‌هایی با عنوان لایک، خنده‌دار، جالب، ناراحت‌، فوق‌العاده، پشتیبانی و عصبانی وجود دارند.

دو گزینه مختلف برای انتخاب در خصوص واکنس به توییت با اموجی به کاربران ارائه شده که در گزینه دوم، دو اموجی با گزینه اول متفاوت است. سوال دیگری که از کاربران پرسیده شده درباره اضافه شدن قابلیت دیسلایک به توییتر است. قابلیت دیسلایک در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی مانند ردیت و یوتیوب نیز وجود دارد اما اضافه شدن آن به توییتر می‌تواند اتفاق بسیار مهمی باشد.

این احتمال وجود دارد که با اضافه شدن قابلیت دیسلایک، کاربران پیش از ارسال یک توییت درباره آن بیشتر فکر کند تا با عکس‌العمل منفی کاربران رو به رو نشود. حتی یکی از گزینه‌ها، درباره نظر کاربران راجع به اضافه شدن گزینه دیسلایک، مربوط به تامل کردن درباره توییت کردن به دلیل احتمال دریافت واکنش منفی از طرف کاربران است.

با توجه به این که توییتر درباره اضافه شدن این قابلیت‌ها نظر کاربران را پرسیده، به نظر می‌رسد نمی‌توان به سرعت انتظار اجرایی شدن قابلیت عکس‌العمل به توییت‌ها یا گزینه دیسلایک به توییتر اضافه شود. همچنین ممکن است با توجه به احتمال بازخورد منفی کاربران، هیچ‌گاه شاهد عملی شدن این ایده‌ها نباشیم.

/فارنت به نقل از ورج/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول