اسنپ برای جبران هزینه اضافی قطع سامانه سوخت، تخفیف می‌دهد

مجازیستمحمد خلج، مدیرعامل اسنپ، در توضیح اقدامات اسنپ برای مدیریت بحران پیش‌آمده در بخش حمل‌ونقل کشور:

  • در ساعات اولیه اختلال در سوختگیری، به واسطه در دسترس‌ نبودن سوخت و طولانی شدن صف‌‌ها در پمپ‌بنزین‌ها ناوگان اسنپ به طور محسوسی کاهش پیدا کرد، همچنین میزان درخواست‌ها افزایش چشم‌گیری داشت و در نتیجه سیستم هوشمند قیمت‌گذاری اسنپ به شکل طبیعی نسبت به تغییر فاکتورهای تعیین هزینه سفر واکنش نشان داد. به همین دلیل در بعضی از سفرها به صورت موردی با افزایش قیمت مواجه شدیم. در این زمان تیم مدیریت بحران اسنپ سریعا تشکیل جلسه داد و اولین اقدام‌ این بود که بتوانیم قیمت‌ها را به طور دستی کنترل کنیم.
  • در همین فاز از اقدامات اسنپ برای مدیریت بحران، به تاریخ ۴ آبان، بودجه‌ای از منابع شرکت برای طرح‌های تشویقی رانندگان در نظر گرفتیم تا از این طریق بتوانیم کاربران راننده بیشتری را به خدمات‌رسانی ترغیب کنیم. اقدام سریع ما در همین فاز کمک کرد تا قیمت‌ها به سطح متعادلی برسند و حمل‌ونقل شهروندان به خوبی انجام شود.
  • چهارشنبه، ۵ آبان، هنوز مشکل در سوختگیری ادامه داشت و روز کاری آخر هفته هم بود و باید پیک درخواست‌ها را کنترل می‌کردیم. به همین منظور تصمیم‌ گرفتیم از کمیسیون شرکت برای کمک به ساماندهی حمل‌ونقل شهروندان بگذریم. از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه تا ۱۲ شب کمیسیون دریافتی اسنپ در شهر تهران بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت و در کنار آن همچنان طرح‌های تشویقی هم داشتیم.
  • طرح تشویقی ویژه رانندگان تا پایان بحران اختلال در سوختگیری ادامه داشت، بررسی‌های ما نشان می‌دهد که در این روزها کاربران مسافر بیشترین اعتماد را به اسنپ کردند و به پاس این همراهی تصمیم گرفتیم در فاز بعدی اقدامات خود برای کاربران مسافری که در ساعات اولیه اختلال در سوختگیری بنزین متحمل هزینه‌ مازاد در سفرهای خود شدند تخفیف ویژه‌ای در نظر بگیریم. از همین رو، ۲۰ درصد تخفیف به کاربرانی ارائه کردیم که روز سه‌شنبه (مورخ ۴ آبان ۱۴۰۰) از ساعات ۱۲ ظهر تا ۶ عصر در شهر تهران سفر داشتند.
  • اختلال پیش آمده برای خانواده اسنپ با درس‌های بسیاری در بحث واکنش‌های سریع نسبت به بحران‌های پیش‌بینی‌ناپذیر همراه بود و امیدواریم با آموختن از تجربیاتمان بتوانیم در موارد مشابه بهترین تصمیم‌گیری را به نفع مردم و با در نظر گرفتن منافع هر گروه از کاربرانمان داشته باشیم.
  • من، به عنوان مدیرعامل اسنپ، خودم را در قبال تمامی کاربرانی که در ساعات اولیه افزایش قیمت‌ها با دغدغه خاطر در رفت‌وآمدشان مواجه شدند مسئول می‌دانم و برای دلجویی از کاربرانمان تخفیفی سراسری برای تمامی افرادی در نظر گرفتیم که سه‌شنبه، ۴ آبان، از ساعت ۱۲ ظهر تا ۷ عصر با اسنپ سفر داشتند و متحمل هزینه بیشتری نسبت به روزهای قبل شدند. جزئیات این تخفیف از طریق پیامک به اطلاع کاربران می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اسنپ و تپسی، ملزم به برگشت مبالغ اضافه به کاربران شدند

  • تلاش ما همواره بر این است که بتوانیم به عنوان بازوی کمکی بخش حمل‌ونقل شهری در کشور سهم موثری داشته باشیم. انتظارمان از دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه این است که با حمایت و تعامل بیشتر به ما این فرصت را بدهند تا سیستم قیمت‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی بتواند نقش به‌سزایی در بحث تنظیم بازار ایفا کند و نهایتا امکان ارائه خدمت با کیفیت و‌مناسب برای کاربرانمان فراهم شود.

/ایستنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول