تخصیص تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت به شرکت‌ها و تیم‌های بازی‌ساز عضو مرکز رشد

مجازیست–این تسهیلات اشتغال‌زایی به دنبال توافق انجام شده میان این دو مجموعه و در قالب طرح توسعه اشتغال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با هدف ایجاد اشتغال به ۷ شرکت و تیم بازی‌ساز (۲ تیم و ۵ شرکت) اختصاص داده می‌شود.

مهران میرصادقی، مجری طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت:

  • این تسهیلات تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان به‌صورت قرض‌الحسنه با تنفس ۴ ماهه و بازپرداخت اقساط ۵۶ ماهه به تیم‌ها و شرکت‌های متقاضی و واجد شرایط اختصاص داده می‌شود.

بر اساس شرایط اعلام شده تیم‌ها و شرکت‌های متقاضی دریافت تسهیلات باید به درآمدزایی رسیده باشند و از اعضای مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای باشند تا پس از ارزیابی شرایط میزان تسهیلات تخصیص‌داده شده به آنها مشخص شود.

براین‌اساس نیز جلسه ارزیابی تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز متقاضی این تسهیلات با حضور مهران میرصادقی، مجری طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت و مدیرعامل‌های شرکت‌های نوآوران پارسیان (نوآگیمز)، بانی ارتباط ماهان (بانیکو)، هزاردستان دلفین (تتراپازل)، نوین اندیشه‌پردازان آمولای، بازی‌سازان سپنتا (پیکسلف) و تیم‌های استودیو انگری کیدز و استودیو مربا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.

در این جلسه ارزیابی مدیران عامل تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز ضمن معرفی مجموعه و تعداد همکاران فعال خود، معرفی بازی‌های ساخته شده، توضیح درباره مدل درآمدی به ارائه برنامه‌ریزی و رویکردهایشان جهت توسعه اشتغال کسب‌وکار خود در صورت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت پرداختند.

در پایان این جلسه نیز مقرر شد تا پس ارزیابی شرایط شرکت‌ها و تیم‌های بازی‌ساز عضو مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای میزان تسهیلات تخصیص‌داده‌شده به آنها به‌منظور توسعه اشتغال آنها اعلام شود.

/روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول