اینستاگرام برای مقابله با تیک‌تاک دست به جیب شد

مجازیست–با وجودیکه تیک‌تاک به صورت قابل توجهی در حال رشد است و رکورد یک میلیارد کاربر فعال ماهانه را رد کرده است، اینستاگرام سعی دارد رقابت خود را به شیوه جدی‌تری دنبال کند. به همین منظور، سازندگان محتوا این شانس را خواهند داشت که با ارسال ویدیوهای کوتاه ریلز خود، به عنوان بخشی از برنامه پاداش اینستاگرام تا ۱۰ هزار دلار دریافت کنند.

البته قوانین برنامه پاداش اینستاگرام چندان شفاف نیست ولی در حال تکمیل شدن است. برای مثال تولیدکننده محتوا با بیش از ۵۰ هزار فالوور در یک ماه ۱۰۰۰ دلار درآمد می‌تواند کسب کند، اما برخی دیگر با تعداد فالوورهای بیشتر فقط ۶۰۰ دلار پاداش دریافت می‌کنند. همچنین گفته می‌شود در صورتی که ویدیو ریلز طی یک ماه به ۱.۷ میلیون بازدید برسد، ۸۰۰ دلار دریافت می‌کند.

البته تولید کنندگان محتوا همچنین از این پلتفرم رضایت ندارند و می‌گویند اخیرا با قطعی‌های مکرر سرور مواجه بوده‌‌اند. طبق گفته اینستاگرام، برنامه پاداش آن‌ها اکنون با تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا در حال آزمایش است. جزئیات بیشتر مربوط به برنامه پاداش ریلز اینستاگرام را می‌توانید در وب‌سایت رسمی این شرکت بررسی کنید. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که این برنامه هم اکنون فقط در ایالات متحده صورت می‌پذیرد.

اخیرا عنوان شده بود که اینستاگرام، ریلز را به ویژگی‌های جدیدی از جمله تبدیل متن به گفتار و همچنین افکت‌های صوتی جدید مجهز خواهد کرد که با این وجود به نظر می‌رسد رقابت با تیک‌تاک را به صورت جدی دنبال می‌کند.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول