آموزش ساخت اکانت دوم اینستاگرام

مجازیست–با نگاهی سریع به دنیای اطراف خود می توانیم با اتفاقات و حقایقی روبرو شویم که شاید این اتفاقات در طی چند سال اخیر به هیچ وجه وجود نداشت و لازم به ذکر است که این اتفاقات شامل یک منطقه در جهان نیست! بلکه متعلق به کل جهان است! یکی از بزرگترین اتفاقاتی که در طی چند سال اخیر رخ داد، رونمایی از اسمارتفون های همه کاره بود که بعد از مدتی برنامه ها و اپلیکیشن های کاربردی در جهت ساخت و کارکرد هر چه بهتر از این گوشی های هوشمند عرضه شد.

از مهم ترین برنامه هایی که برای اسمارتفون ها عرضه شد، شبکه های مجازی و اجتماعی بودند که این روزها تعداد این برنامه ها بسیار زیاد است و در بین تمام شبکه های مجازی، طبیعتا هر یک از ما بیشتر با اینستاگرام آشنا هستیم! اینستاگرام برنامه ای بسیار جذاب و کاربردی است که کاربران می توانند از طریق آن اقدام به گفتگو و اشتراک گذاری هزاران فیلم و عکس کنند.
با این وجود طراحان این اپلیکیشن کاربردی هر چند مدت این برنامه را به همراه آپدیت های جدیدی که شامل ابزارهای ویرایش عکس و… است را در قالب نسخه جدید به بازار جهانی عرضه می کنند. از مهم ترین قابلیت هایی که در طی آپدیت های اخیر این اپلیکیشن برای کاربران ارائه شد، استفاده از چند اکانت بصورت همزمان می باشد. به همین دلیل در ادامه این مطلب از نمناک قصد داریم شما را با نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام آشنا سازیم. همراه ما باشید.
مراحل ساخت اکانت دوم اینستاگرام
۱-  از منو کاربری وارد برنامه اینستاگرام شوید ( برای دانلود اینستاگرام اندروید و آیفون کلیک کنید ).
۲- اینک بر روی آیکون پروفایل ( آیکون پایین سمت راست ) کلیک کنید. بعد از کلیک صفحه خود را همراه با مشخصاتی که وارد نموده اید را می توانید مشاهده کنید. در این مرحله باید بر روی نام کاربری خود که دقیقا در بالای صفحه جای داده شده است کلیک کنید.

۳- اینک پنجره سفید رنگی در پایین صفحه برای شما باز خواهد شد که باید بر روی گزینه «Add account» کلیک کنید.

۴- شما وارد صفحه لاگ این «Log in» اینستاگرام شده اید و می بایست اکانت جدید خود را همراه با نام کاربری و پسورد آن وارد کنید.

۵- بعد از وارد کردن صحیح اطلاعات نام کاربری جدید، شما وارد اکانت دوم خود می شوید که این به معنای ساخت موفقیت آمیز اکانت دوم اینستاگرام است و هر بار بر روی نام کاربری خود در بالای صفحه کلیک کنید، می توانید اکانت دوم یا اکانت های دیگر خود را به سادگی مشاهده و کنترل کنید.

توجه : از مزایای بزرگ و مهم ساخت اکانت دوم اینستاگرام، می توان به کارآمد بودن آن برای صاحبان کسب و کارهای مختلف اشاره کرد که می توانند به سادگی و آسانی تمام اقدام به مدیریت و کنترل دو پیج که طبیعتا یکی از آنها پیج کاری و دیگری پیج شخصی است را مدیریت کنند و هر چند مدت در آن پست های متعددی را منتشر سازند. به همین دلیل اگر شما نیز قصد مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام را دارید، توصیه می کنیم تا از این قابلیت اینستاگرام نهایت استفاده را داشته باشید.

/رویداد ایران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول