هنوز نهضت «تولید محتوا» در فضای مجازی راه‌اندازی نشده است

معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما گفت: در تولید محتوا باید همه افراد در فضای مجازی دست به اقدام بزنند و حداقل کاری که یک فرد مسلمان می‌تواند انجام دهد یادداشت‌های روزانه است تا بحث‌ها و مقالات علمی، فرهنگی، دینی و بخصوص هسته‌ای را در فضای مجازی ارائه دهد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از شبکه خبر دانشجو، لطف‌الله سیاهکلی در همایش “رسانه‌های نوین و جنگ‌ نرم” در سالن صبای صدا و سیمای مشهد تاکید کرد:‌ اگر در مسیر تولید محتوا پیش نرویم در جهانی که هم‌اکنون بر پایه ارتباطات است، مغلوب خواهیم شد و سبک زندگی غربی بر ما غلبه خواهد کرد.

وی با توجه به موفقیت فیس‌بوک و همه‌گیر شدن آن گفت: فیس‌بوک تنها بر پایه ارتباطات فعالیت می‌کند و قدرت و فرهنگ در آن دخالت چندانی ندارد.

سیاهکلی گفت: علم جدید بر اساس زمان‌های بسیار بسیار کوچک‌تر از ثانیه پدید آمده است و معنای مجازی آن این است که توانسته‌ایم زمان را بسط دهیم و عمر ۶۰ ساله یک انسان را فشرده‌سازی کنیم.

معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما تصریح کرد: اوباما در سخنرانی اخیر خود دنیای مجازی را دنیای تروریست و هکرها دانسته و بر روی آن مانور داده است، در حالی که دغدغه و ترس اصلی این سیاست‌مدار بروز اندیشه‌های تازه و ناب به دنیای مجازی است.

وی بیان کرد: متاسفانه در کشور تنها از فضای مجازی، اینترنت را شناخته‌ایم، در حالی که اینترنت تنها یک برند از فضای مجازی است و مدیریت محتوا بر عهده هیچ کسی در کشور نیست.

انتهای پیام/.

  • امید

    با سلام
    تولید محتوا ی فارسی در فضای مجازی خیلی کمه؛یعنی یه عده ای تولید می کنند؛ یه عده ای همونارو تو سطح گسترده ای منتشر می کنند!
    فرقی نمی کنه نوشتاری شنیداری،خبری دینی،علمی و فرهنگی.یعنی محتوای کپی پست!
    باید مطالعه برای تولید محتوا در هر زمینه ای زیاد بشه.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول