«آسیب‌های فضای مجازی نوجوانان را تهدید می‌کند»

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا خزایی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه فضای مجازی با بیان این مطلب گفت: به مناسبت اولین روز هفته ناجا نمایشگاه فضای مجازی در راستای پیش بینی اجتماعی آموزش و پیشگیری و امنیت عمومی درحوزه معاونت اجتماعی همدان افتتاح شد.

خزایی افزود:در حوزه فضای مجازی تهدیداتی برای خانواده ها وجود داشته و نونهالان که سرمایه های اجتماعی جامعه هستند را تهدید می کند.

معاونت اجتماعی انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس فتا استان همدان فعالیت های خوبی داشته و باندهایی را نیز در این زمینه کشف کرده است.

وی با بیان اینکه پلیس فتا فرمانده انتظامی استان با ارزیابی های انجام شده در نوع خود در کشور بی نظیر بوده و رتبه ها ی ممتازی کسب کرده، ابراز داشت: پلیس فتا در این نمایشگاه نمونه ای از اقدامات خود را در زمینه آسیب های فضای مجازی به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف پلیس فتا نوجوانان و دانش آموزان دوره دبیرستان هستند، بیان داشت: این نمایشگاه تا پایان هفته ناجا به طور ویژه برای بازدید کنندگان باز است.

خزایی با اشاره به اینکه رسانه نقش بسیاری در اطلاع رسانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد، بیان داشت: این نمایشگاه زمینه و بستری برای حضور مخاطبان و پیشگیری از آسیبهای فضای مجازی است.

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان اظهار داشت: با توجه به رصدهای انجام شده در مجموعه پلیس فتا انتظامی استان و سایر دستگاه های نیروی انتظامی فضای مملو از آرامش در استان حاکم است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول