۱۵ درصد از بازی‌های ۶ ماهه دوم پس از انتشار را نمی‌بینند

به‌طور کلی بازی‌ها بخش مهمی از درآمد کل‌شان را در ماه‌های ابتدایی عمر به دست می‌آورند (دوره‌ی معرفی‌ و رشد) به مرور رشد درآمد کاهش پیدا کرده (دوره‌ی بلوغ) و در نهایت تقریبًا متوقف می‌شود (دوره‌ی افول) این تحلیل شامل تمام بازی‌های ایرانی می‌شود که تا فروردین ۹۹ حداقل سه سال از زمان انتشارشان گذشته و در کل این مدت حداقل ۱۰۰ هزار تومان درآمد داشته‌اند.

» ادامه مطلب

فراخوان چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی منتشر شد

فراخوان چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۹ منتشر شد تا افراد و تیم‌های علاقمند در جریان جزئیات همه آنچه که قرار است در این رویداد اتفاق بیفتد، قرار بگیرند.
دبیرخانه این رویداد با انتشار این فراخوان از افراد و تیم‌های علاقمند به شرکت در این رویداد مهم صنعت بازی کشور، به طور رسمی و جدی دعوت به عمل آورد.

» ادامه مطلب

راهنمای ازدواج در فضای مجازی

یک روانشناس، زبان بدن را یکی از مهمترین ویژگی های شناختی در فضای حقیقی دانست و یادآور شد: دختر و پسری که در فضای مجازی با هم آشنا شده و براساس همین شناخت و آگاهی کم تصمیم به ازدواج می گیرند، اغلب دچار اشتباه می شوند.

» ادامه مطلب

بد و خوبِ فیلتر فیلم‌فروش‌های خارجی

قطع دسترسی مجازی به محصولات شرکت‌های جهانی توزیع فیلم و سریال همچون «نتفلیکس» که با دلایل فرهنگی و حمایت از کسب‌وکارهای داخلی صورت گرفته، پیامد و واکنش‌های خاص خود را به دنبال آورده که هر کدام می‌تواند در جای خود مورد تامل و بررسی واقع شود.

» ادامه مطلب
1 3 4 5 6 7 32
جایزه همراه اول