سه گانه Fear Street سینما را رها کرد و به نتفلیکس پیوست

مجازیستلی ینیاک وظیفه کارگردانی هر سه قسمت فیلم Fear Street را بر عهده داشته است و این فیلم پیش از این قرار بود توسط شرکت فاکس قرن بیستم منتشر شود که پس از خریداری توسط دیزنی، اکنون برنامه اکران آن حذف شده و دیزنی درنهایت تصمیم به فروش حق پخش فیلم به سرویس‌های استریم گرفت.

اتفاقات فیلم خیابان ترس قرار است در دوره‌های زمانی مختلف از جمله دهه ۹۰ میلادی یا سال ۱۶۰۰ جریان داشته باشد. جیلیان جیکوبز، کیانا مادیرا، اولیویا ولش، بنجامین فلورز جونیور، اشلی زاکرمن، فرد هچینگر، جولیا ریوالد، جرمی فورد، دارل بریت گیبسن، سیدی سینک، امیلی راد، متیو اسمیت و ویکتور کریستین، از جمله بازیگرانی هستند که در سه قسمت فیلم Fear Street حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نتفلیکس در نظر دارد فیلم Fear Street را در سال ۲۰۲۱ منتشر کند و از هم‌اکنون با ارائه نام تبلیغاتی Summer of Fear، در حال تبلیغ این فیلم‌ها است که ظاهرا قرار است شاهد انتشار هر قسمت در یک ماه باشیم. از طرفی سیدی سینک در قسمت دوم فیلم Fear Street حضور دارد که باتوجه‌به بازگشتش در فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، ممکن است خریداری شدن حق پخش این فیلم‌ها بی تاثیر نبوده باشد. همچنین نتفلیکس با Chernin Entertainment، سازنده فیلم خیابان ترس قراردادی چند جانبه برای تولید فیلم و سریال امضا کرده است.

/والا مووی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول